ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ УНІВЕРСИТЕТІВ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Oleksandr V. Pavlenko ЗВО «Київський Національний Університет Технологій та Дизайну», Ukraine

Ключові слова:

Instagram, Youtube, Facebook, довіра до соціальних мереж, абітурієнти, маркетинг в соціальних медіа (SMM)

Анотація

Метою статті є вивчити перспективи використання соціальних медіа для маркетингових комунікацій університетів. Дослідження було проведено на вибірці 361 респондент серед абітурієнтів, студентів і випускників університетів України. Опитування показало, що українські студенти активно використовують соціальні мережі для комунікації з університетом, найбільшою довірою користуються саме офіційні спільноти та офіційні акаунти ЗВО у соціальних мережах. У користувачів уже сформований запит на пошук інформації про ЗВО в соціальних мережах і 81 % опитаних вже шукали таку інформацію. Найперспективнішими щодо використання в якості каналів маркетингової комунікації є Instagram (91,97 % респондентів), Youtube (85,04 %) та Facebook (76,18 %).Отримані результати в цифрах засвідчують доречність більш широкого застосування соціальних мереж у маркетингових комунікаціях університетів.

Біографія автора

Oleksandr V. Pavlenko, ЗВО «Київський Національний Університет Технологій та Дизайну»

асистент кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Посилання

"Prezentacіja dopovіdі Anni Shahdіnarjan, kerіvnika іnternet-doslіdzhen’ Kantar TNS «Brave Mobile Ukraine»." Kantar Ukraїna. Accessed June 24, 2019. https://tns-ua.com/news/2431.

Niess, Jasmin, and Sarah Diefenbach. "Communication Styles of Interactive Tools for Self-Improvement." Psychology of Well-Being 6, no. 1 (2016). doi:10.1186/s13612-016-0040-8.

Dabija, Dan-Cristian; Babut, Raluca; Dinu, Vasile; Lugojan, Madalina Ioana. "Crossgenerational analysis of information searching based on social media in romania". Transformations In Business & Economics. Vol.: 16, Issue: 2, (2017).

Blayone, Todd J. B., Olena Mykhailenko, Medea Kavtaradze, Marianna Kokhan, Roland Vanoostveen, and Wendy Barber. "Profiling the Digital Readiness of Higher Education Students for Transformative Online Learning in the Post-soviet Nations of Georgia and Ukraine." International Journal of Educational Technology in Higher Education. 15, no. 1 (2018). doi:10.1186/s41239-018-0119-9.

Le, Tri D., Angela R. Dobele, and Linda J. Robinson. "Information Sought by Prospective Students from Social Media Electronic Word-of-mouth during the University Choice Process." Journal of Higher Education Policy and Management 41, no. 1 (2018): 1834. doi:10.1080/1360080x.2018.1538595.

Galan, Mianda, Meredith Lawley, and Michael Clements. "Social Medias Use in Postgraduate Students Decision-making Journey: An Exploratory Study." Journal of Marketing for Higher Education 25, no. 2 (2015): 287–312. doi:10.1080/08841241.2015.1083512.

Hemsley-Brown, Jane, and Izhar Oplatka. "University Choice: What Do We Know, What Don’t We Know and What Do We Still Need to Find Out?" International Journal of Educational Management 29, no. 3 (2015): 254-74. doi:10.1108/ijem-10-2013-0150.

Min, Byung S., and Rod Falvey. "International Student Flows for University Education and the Bilateral Market Integration of Australia." Higher Education 75, no. 5 (2017): 871– 89. doi:10.1007/s10734-017-0175-4

##submission.downloads##

Як цитувати

Pavlenko, O. V. (2019). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ УНІВЕРСИТЕТІВ В УКРАЇНІ. Стратегія економічного розвитку України, 44, 141–153. вилучено із http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/192786

Номер

Розділ

Освіта