СУТНІСТЬ, ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕТОДИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33111/sedu.2020.46.053.063

Ключові слова:

маркетинг, digital-маркетинг, цифровий маркетинг, соціальні медіа, фінансовий маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, контент-маркетинг, комплекс маркетингу, ефективність маркетингової діяльності, пошукове просування

Анотація

У статті представлено результати дослідженнясутності та підходів щодо трактування поняття «digital-маркетинг», розкрито основні інструменти та методи даного явища. Визначено ефективність впливу від впровадження цифрового маркетингу на сучасний бізнес. Досліджено основні тенденції розвитку цифрових маркетингових інструментів та їх вплив на результативність бізнесу. Охарактеризовано особливості цифрових маркетингових каналів, а саме: content marketing, email, social media, organic search, paid search, display ads, mobile. Запропоновано розширення можливостей digitalмаркетинг на вітчизняному ринку. Зазначено основні проблеми на шляху до ефективного застосування цифрового маркетингу з метою охоплення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажу продуктів на вітчизняному ринку.

Біографія автора

Sergii S. Poliakh, Черкаський інститут «Університет банківської справи»

канд. екон. наук, викладач кафедри фінансів та банківської справи

Посилання

Laurent, Busca, and Laurent Bertrandias. «A framework for digital marketing research: investigatingthe four cultural eras of digital marketing.». Journal of Interactive Marketing 49 (2020): 1-19.

Vasylievoi, T. A., Vasylieva, T. A., Kozmenko, S. M., and I. O. Shkolnyk. Marketynh u banku. [Marketing in the bank]. The Sample Book. Sumy, 2014. [in Ukrainian].

Vilna entsyklopediia «Vikipediia». https://uk.wikipedia.org/wiki/Tsyfrovyi_mar- ketynh. [in Ukrainian].

Oklander, M. A., and O. O. Romanenko. «Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid Internet-marketynhu» [Specific differences between digital marketing and Internet marketing] Ekonomichnyi visnyk 12 (2015): 362–371 [in Ukrainian].

Marchuk, O. O. «Tsyfrovyi marketynh yak innovatsiinyi instrument upravlinnia» [Digital marketing as an innovative management tool]. Ekonomika i suspilstvo 17 (2018): 296. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-17-43. [in Ukrainian].

Illiashenko, S. M. «Instrumenty ta metody prosuvannia produktsii v Internet: analitychnyi ohliad» [Tools and methods of product promotion on the Internet: an analytical review]. Marketing and Innovation Management3 (2015): 20. [in Ukrainian].

Chaffey, D. and F. Ellis-Chadwick. Digital marketing. Seventh edition. Harlow, England ; New York : Pearson, 2019.

Danko, T.P., and Y. Y. Skorobohatykh. Kolychestvennie metodi analyza v marketynhe [Quantitative Analysis Methods in Marketing]. St. Petersburg: Pyter, 2005. [in Russian]

Rajshree, Satdive. «Digital Marketing.»Mukt Shabd Journal IX (2020):2353.

Ruban, V.V. «Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu» [«Modern digital marketing tools»]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu 30(1). (2018): 143. [in Ukrainian].

Hrytsenko, S.I. «Tsyfrovyi marketynh — nova paradyhma rozvytku osvitnikh klasteriv v umovakh hlobalizatsii.» [«Digital marketing is a new paradigm for the development of educational clusters in the context of globalization»]. Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy 1 (30) (2016): 29–31. [in Ukrainian].

Shefer, Mikhael, and Oksana Hetman. «Effective tools of digital marketing imple- mentation.» Ekonomichnyi visnyk universytetu «EKONOMIKA ZNAN» 41 (2019): 67-74.

Ascend2. 2019 Digital Marketing Strategies Report. Survey Summary Report. 2019. http://ascend2.com/wp-content/uploads/2018/10/Ascend2-2019-Digital-Marketing-StrategiesReport-181005.pdf

Number of e-mail users worldwide 2017-2024 Published by J. Clement, Mar 25, 2020 Statista, 2020.

SIMON KEMP. DIGITAL 2020: Global Digital Overview. 2020.https://datare- portal.com/reports/digital-2020-global-digital-overview

Babachenko, L.V., Moskalenko, V.A., and A. O. Marchenko. «Suchasni tendentsii zastosuvannia instrumentiv digitalmarketing u diialnosti pidpryiemstva» [«Current trends in the use of digital marketing tools in the enterprise»]. Visnyk ahrarnoi nauky Prychornomoria 4 (2019): 20-29. DOI: 10.31521/2313-092X/2019-4(104)-3. [in Ukrainian].

Sait kompanii Miniwatts Marketing Group.http:// www. miniwatts.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-07-20

Як цитувати

Poliakh, S. S. (2020). СУТНІСТЬ, ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕТОДИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ. Стратегія економічного розвитку України, 46, 53–63. https://doi.org/10.33111/sedu.2020.46.053.063

Номер

Розділ

Теорія і практика стратегічного управління