ІННОВАЦІЇ НА РИНКУ ЕКО-УПАКОВКИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ НОВИХ ПРОДУКТІВ З УПАКОВКОЮ НА ОСНОВІ КУКУРУДЗЯНОГО КРОХМАЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.33111/sedu.2023.52.084.096Ключові слова:
пакувальна промисловість, упаковка на основі кукурудзяного крохмалю, екологічно чисті матеріали, відновлювані ресурси, покращений термін зберігання, ефективність, посилений брендинг, відповідність нормативним вимогам, інструменти просування, доповнена реальність, віртуальна реальність, нові продукти, інноваційні рішення, ринок, модель маркетингової підтримкиАнотація
Пакувальна промисловість швидко розвивається в напрямі екологічно чистих рішень у відповідь на екологічні проблеми. Матеріали на основі кукурудзяного крохмалю піддаються біологічному розкладанню, компостуванню та виготовляються з відновлюваних ресурсів. Ця інновація має потенціал зробити революцію в упаковці, маючи такі переваги, як подовжений термін придатності, економічна ефективність, покращене брендування та відповідність нормативним вимогам. У статті досліджується прогрес на ринку еко-упаковки з особливим акцентом на упаковці на основі кукурудзяного крохмалю, а також описується потенціал інтерактивних інструментів у просуванні продукту, таких як AR і VR. Застосування цих рішень має вирішальне значення для бізнесу, щоб відповідати мінливим вимогам ринку. Запропоновано концептуальну модель процесу маркетингової підтримки просування інноваційного продукту на ринок еко-упаковки.
Посилання
Khoo, L. P., Jang, S. S., & Kim, J. H. “Augmented reality (AR) and virtual reality (VR) applications in tourism”. Journal of Travel Research, 58(8) (2019): 1239-1256.
Lee, S. Y., & Yun, Z. S. “Sustainable packaging: A review of recent developments”. Journal of Macromolecular Science, Part C: Polymer Reviews, 58(7) (2018): 351-371.
Ngo, L. V., & O’Cass, A. “In search of innovation and customer-related performance superiority: The role of market orientation, marketing capability, and innovation capability interactions”. Journal of Product Innovation Management, 30(2) (2013): 212-228.
Teixeira, R., Santos, M., & Oliveira, J. “Virtual reality and augmented reality in marketing: A review of the literature”. Journal of Business Research, 103 (2020): 328-340.
Bocken, N. M., Nußholz, J. L., & Short, S. W. “Sustainable business model experimentation by understanding ecologies of business models”. Journal of Cleaner Production, 198 (2018): 456-467.
Zott, C., Amit, R., & Massa, L. “The business model: Recent developments and future research”. Journal of Management, 37(4) (2011): 1019-1042.
Lee, Y. K., Chung, J. E., & Choi, Y. H. “Consumer responses to eco-friendly packaging of FMCG products”. Journal of Retailing and Consumer Services, 48 (2019): 30-40.
Murphy, S. A., & Laczniak, G. R. “A framework for evaluating the effectiveness of marketing support activities”. Journal of Business Research, 89 (2018): 59-68.
Lee, M. J., Ko, Y. J., & Kim, S. H. “Effects of eco-friendly packaging on customer attitudes and behaviors: Evidence from online reviews in the food delivery industry”. Sustainability, 10(7) (2018): 2408.
Stancu, A., Grigore, A., & Alexandru, C. “Eco-packaging and its impact on consumer behaviour”. Sustainability, 11(9) (2019): 2505.
Steffens, N. K., Mallett, C. J., & Gardner, L. A. “Marketing for entrepreneurship: Examining the role of innovative marketing in entrepreneurial firm survival and growth”. Journal of Business Venturing, 33(6) (2018): 741-761.
Lages, C. R., & Japutra, A. “Marketing innovation: A consequence of social, marketing, and digital innovation”. Journal of Business Research, 96 (2019): 313-320.
Kwon, J., & Lennon, S. J. “A review of marketing strategies for technology products: From product launch to sustained commercial success”. Journal of Business Research, 98 (2019): 346-360.
Kotler, P., & Keller, K. L. Marketing management. Pearson Education Limited, 2016.
Epstein, M. J., Roy, M. J., & Altman, B. W. Making sustainability work: Best practices in managing and measuring corporate social, environmental, and economic impacts. Routledge, 2019.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.