РОЗВИТОК БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ЦИФРОВОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

Автор(и)

  • Олександр Михайлович Шульга ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6357-1973

DOI:

https://doi.org/10.33111/sedu.2021.48.048.055

Ключові слова:

цифрове підприємництво, бізнес-моделі, електрона комерція, діджиталізація, цифрова економіка

Анотація

В статті узагальнено основні види бізнес-моделей у підприємницькому інтернет-середовищі. Досліджено їх особливості та виокремлено основні переваги і недоліки. Обґрунтовано, що застосування існуючих бізнес-моделей спонукає до подальших пошуків нових ефективних засобів і технологічних зрушень. Узагальнено поширені бізнес моделі сучасного цифрового підприємництва з перевагами та недоліками. Сформовано пропозиції щодо подальшого ефективного розвитку цифрового підприємництва.

Посилання

Madera, A. G. “Intervalno stokhasticheskaya neopredelennost otsenok v mnogokriterialnykh zadachakh prinyatiya resheniy.” [“Interval stochastic uncertainty of estimates in multiple criteria decision making problems”]. Artificial Intelligence and Decision Making, no. 3 (2014): 105–115. [in Russian].

Madera, A. G. “Metod opredeleniya veroyatnostey prognoziruemykh sobytiy pri prinyatii resheniy.” [“Method for determination of probabilities of the projected events when making decisions”]. Artificial Intelligence and Decision Making, no. 2 (2016): 38–45. [in Russian].

Ahmadikatouli, A., and H. Motameni. Enrichment of object oriented Petri net and object Z aiming at business process optimization. International Journal of Advanced Computer Science and Applications, vol. 6 (2015): 51–68.

Vergidis, K., Tiwari, A., and B. Majeed. Business process analysis and optimization: Beyond reengineering. IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics. Part C (Applications and Reviews), vol. 38, no. 1 (2008): 69–82.

Madera, A. G. Modelirovanie i prinyatie resheniy v menedzhmente. [Modeling and decision making in management]. Moscow: LKI, 2010. [in Russian].

E-commerce in Ukraine has grown to UAH 65 billion: EVO company estimate.

https://ain.ua/2018/12/17/elektronnaya-kommerciya-v-ukraine-dorosla-do-65-mlrdgrn-ocenka-kompanii-evo. (accessed 20.04.2021).

Bavyko, О., and Ye. Kolodin. “Osnovni tendentsii rozvytku vnutrishnoho rynku elektronnoi komertsii v Ukraini.” [“Main trends in the development of the internal market of electronic commerce in Ukraine”]. Torhivlia i rynok Ukrainy. 1 (2019): 32-40. [in Ukranian].

Kovtun, T., and A. Matviyenko. “Suchasnyi stan i perspektyvy rozvytku svitovoho ta vitchyznianoho rynkiv elektronnoi komertsii.” [“Current state and prospects of development of world and domestic e-commerce markets”]. Business Inform. 4 (2020): 295-303. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-25

Номер

Розділ

Теорія і практика стратегічного управління