SMART-ТЕХНОЛОГІЇ В МОДЕЛЮВАННІ ЕМОЦІЙНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ОНЛАЙН-КУРСУ (НА ПРИКЛАДІ MICROSOFT TEAMS)
DOI:
https://doi.org/10.33111/sedu.2022.51.164.175Ключові слова:
SMART-технології, вища освіта, онлайн-курс, Microsoft Teams, емоційний інтелектАнотація
У статті запропоновано концептуальний погляд на можливості створення результативних навчальних курсів для вищої школи в умовах сучасні екзистенціальні виклики – пандемії та війни. Наведено результати дослідження переваг та очікувань студентів і викладачів в контексті розуміння цінності навчального курсу. Зроблено висновки щодо вимог до навчальних курсів за умов віддаленої комунікації між учасниками освітнього процесу. Наголошено на зростаючій актуальності розширення пізнавальних, організаційних, мотиваційних, контрольних та інші можливості усіх
учасників освітнього процесу, спираючись на їх емоційний інтелект та розвиваючі їхню емоційно-інтелектуальну компетентність. Запропоновано ввдення у науковий обіг поняття «емоційно-інтелектуальний онлайн-курс» (ЕІОК) як віртуальний освітній простір, створений на основі SMART-технологій, які дозволяють формувати та ефективно підтримувати у учасників освітнього процесу їх емоційний інтелект по всіх складових останнього (самоусвідомлення, самоконтроль, емпатія та управління стосунками). Представлено концептуальну модель емоційно-інтелектуального онлайн-курсу на платформі MS Teams, апробацію якою проведено в Київськоve національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана.
Посилання
SMART-tehnolohii u navchanni. [SMART-technologies in education]. http://dspace.opu.ua/jspui/bitstream/123456789/8622/1/6-1.pdf (accessed 8.09.2022). [in
Ukrainian].
Barsehian, A. Stvorennia emotsiino-intelektualnoho onlain-kursu na platfor-mi MS Teams [Creating an emotional and intellectual online course on the MS Teams platform]. Supervisor O. Hrebeshkova. All-Ukrainian competition of student scientific works in the field of “Information and communication technologies in education”. Melitopolskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Bohdana Khmelnytskoho (2022). [in Ukrainian].
Blayone, T. J. B., Mykhailenko, O., vanOostveen, R., Grebeshkov, O., Hrebeshkova, O., and Vostryakov, O. “Surveying digital competencies of university students and professors in Ukraine for fully online collabor ative learning”. Technology, Pedagogy and Education, 27(3) (2018): 279–296. http://dx.doi.org/10.1080/1475939X.2017.1391871
Muthuprasad, T., Aiswarya, S. Aditya, K. S., and Girish K. Jha. “Students’ perception and preference for online education in India during COVID-19 pandemic”. Social Sciences & Humanities Open 3(1) 100101 (2021): 1–11. https://doi.org/10.1016/j.ssaho.2020.100101.
Zogla, I. (ed.) Transformative Digital Learning: Emerging Cases and Considerations. Rezekne: Rezekne Academy of Technologies, Research Institute for Regional Studies, 2021.
Houlman, D. Emotsiinyi intelekt. [Emotional Intellegence]. Kyiv: Vivat, 2018. [in Ukrainian].
Hrebeshkova, O. M. Onlain-kurs na platformi OneNote Class Notebook. [Online course on the OneNote Class Notebook platform]. Kyiv, 2017. [in Ukrainian].