КООРДИНАЦІЯ КОМПОНЕНТ КОМПЛЕКСУ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33111/sedu.2024.55.038.051

Ключові слова:

стратегічне планування, корпоративна стратегія, бізнес-стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія, координація стратегій, комплекс стратегій

Анотація

Визначена суть і місце планової методології у розробленні стратегій підприємства. Доведена її диференційована роль у розробленні корпоративної, конкурентних, функціональних та операційних стратегій. Показані особливості порядку формування видів стратегій залежно від рівня підпорядкування і характеру взаємодії з іншими компонентами комплексу. Надана характеристика якісним та кількісним ознакам диференціації складових комплексу стратегій підприємства та визначено конфігураційні типи даних комплексів. Представлена класифікація управлінських координаційних дій у межах комплексу стратегій підприємства та обґрунтована доцільність існування двох організаційних рівнів координації стратегій підприємства — корпоративно-бізнесового і функціонально-операційного. Визначено характерні для них типи координаційних дій, що мають вертикальне або горизонтальне управлінське призначення.

Біографія автора

Андрій Ігорович Смолін , Національний університет «Острозька академія»

аспірант

Посилання

Портер М. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і конкурентів. Київ: Основи, 1997. 390 с.

Mintzberg, Henry, Lampel, Joseph, Ahlstrand, Bruce. Strategy Safari: A Guided Tour Through the Worlds Strategic Management. New York: The Free Press, 1998. 406 p.

Bolan, R. S. Mapping the Planning Theory Terrain // In O. R. Godchalk (ed.), Planning in America: Learning from Turbulence. American Institute of Planning, 1974. P. 13–34.

Мінцберг Г. Зліт і падіння стратегічного планування / пер. з англ. Київ: Видавництво Олексія Капусти (підрозділ «Агенції «Стандарт»), 2008. 412 с.

Chemberlain, N. W. Enerprise and Environment. New York: McGrew-Hill, 1968. 324 p.

Ansoff, Igor H. New Corporate Strategy. London: Macmillan, 2008. 416 p.

Aaker, David, McLoughlin, Damien. Strategic Market Management. Global Perspectives / Special Edition. Chichester: Wiley, 2014. 544 p.

__________

Porter, M. Stratehiia konkurentsii: metodyka analizu haluzei i konkurentiv [Competitive Strategy: Methods of Industry and Competitor Analysis]. Kyiv: Osnovy, 1997 [in Ukrainian].

Mintzberg, Henry, Lampel, Joseph, and Ahlstrand, Bruce. Strategy Safari: A Guided Tour Through the Worlds Strategic Management. New York: The Free Press, 1998.

Bolan, R. S. «Mapping the Planning Theory Terrain.» In O. R. Godchalk, ed., Planning in America: Learning from Turbulence, American Institute of Planning, 1974, 13–34.

Mintzberg, H. Zlit i padinnia stratehichnoho planuvannia [The Rise and Fall of Strategic Planning]. Translated from English. Kyiv: Vydavnytstvo Oleksiia Kapusty (Agenzia Standart), 2008 [in Ukrainian].

Chemberlain, N. W. Enterprise and Environment. New York: McGrew-Hill, 1968.

Ansoff, Igor H. New Corporate Strategy. London: Macmillan, 2008.

Aaker, David, and McLoughlin, Damien. Strategic Market Management: Global Perspectives. Special Edition. Chichester: Wiley, 2014.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-28

Як цитувати

Смолін , А. І. (2024). КООРДИНАЦІЯ КОМПОНЕНТ КОМПЛЕКСУ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА. Стратегія економічного розвитку України, 55, 38–51. https://doi.org/10.33111/sedu.2024.55.038.051

Номер

Розділ

Теорія і практика стратегічного управління