КООРДИНАЦІЯ КОМПОНЕНТ КОМПЛЕКСУ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.33111/sedu.2024.55.038.051Ключові слова:
стратегічне планування, корпоративна стратегія, бізнес-стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія, координація стратегій, комплекс стратегійАнотація
Визначена суть і місце планової методології у розробленні стратегій підприємства. Доведена її диференційована роль у розробленні корпоративної, конкурентних, функціональних та операційних стратегій. Показані особливості порядку формування видів стратегій залежно від рівня підпорядкування і характеру взаємодії з іншими компонентами комплексу. Надана характеристика якісним та кількісним ознакам диференціації складових комплексу стратегій підприємства та визначено конфігураційні типи даних комплексів. Представлена класифікація управлінських координаційних дій у межах комплексу стратегій підприємства та обґрунтована доцільність існування двох організаційних рівнів координації стратегій підприємства — корпоративно-бізнесового і функціонально-операційного. Визначено характерні для них типи координаційних дій, що мають вертикальне або горизонтальне управлінське призначення.
Посилання
Портер М. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і конкурентів. Київ: Основи, 1997. 390 с.
Mintzberg, Henry, Lampel, Joseph, Ahlstrand, Bruce. Strategy Safari: A Guided Tour Through the Worlds Strategic Management. New York: The Free Press, 1998. 406 p.
Bolan, R. S. Mapping the Planning Theory Terrain // In O. R. Godchalk (ed.), Planning in America: Learning from Turbulence. American Institute of Planning, 1974. P. 13–34.
Мінцберг Г. Зліт і падіння стратегічного планування / пер. з англ. Київ: Видавництво Олексія Капусти (підрозділ «Агенції «Стандарт»), 2008. 412 с.
Chemberlain, N. W. Enerprise and Environment. New York: McGrew-Hill, 1968. 324 p.
Ansoff, Igor H. New Corporate Strategy. London: Macmillan, 2008. 416 p.
Aaker, David, McLoughlin, Damien. Strategic Market Management. Global Perspectives / Special Edition. Chichester: Wiley, 2014. 544 p.
__________
Porter, M. Stratehiia konkurentsii: metodyka analizu haluzei i konkurentiv [Competitive Strategy: Methods of Industry and Competitor Analysis]. Kyiv: Osnovy, 1997 [in Ukrainian].
Mintzberg, Henry, Lampel, Joseph, and Ahlstrand, Bruce. Strategy Safari: A Guided Tour Through the Worlds Strategic Management. New York: The Free Press, 1998.
Bolan, R. S. «Mapping the Planning Theory Terrain.» In O. R. Godchalk, ed., Planning in America: Learning from Turbulence, American Institute of Planning, 1974, 13–34.
Mintzberg, H. Zlit i padinnia stratehichnoho planuvannia [The Rise and Fall of Strategic Planning]. Translated from English. Kyiv: Vydavnytstvo Oleksiia Kapusty (Agenzia Standart), 2008 [in Ukrainian].
Chemberlain, N. W. Enterprise and Environment. New York: McGrew-Hill, 1968.
Ansoff, Igor H. New Corporate Strategy. London: Macmillan, 2008.
Aaker, David, and McLoughlin, Damien. Strategic Market Management: Global Perspectives. Special Edition. Chichester: Wiley, 2014.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.