ОРГАНІЗАЦІЯ КРИЗОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В РЕПУТАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ

Автор(и)

  • Olena V. Teterntieva ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Україна

Ключові слова:

довіра, стейкхолдери, антикризова команда, попередження кризи, антикризове управління

Анотація

Стаття присвячена проблемі збереження репутації підчас кризи. Цілями дослідження є критичний аналіз і узагальнення представлених в науковій літературі поглядів на те, як правильно організовувати антикризові комунікації задля збереження репутації компанії. В ході обґрунтування етапів процесу організації антикризового репутаційного менеджменту запропоновано структурувати його на: докризову підготовку, безпосередньо кризове реагування та пост-кризовий аналіз. Докризова підготовка є найбільш трудомістким процесом й включає такі підетапи, як: 1) визначення складу антикризової команди; 2) «інвентаризація» комунікативних вмінь і подальша підготовка та навчання членів антикризової команди компанії ( з акцентом на підготовці прес-секретаря); 3) створення систем розповсюдження повідомлень і моніторингу їх впливу на ключові стейкхолдерські аудиторії; 4) визначення стейкхолдерів (зацікавлені сторони, цільові аудиторії), з якими необхідно буде комунікувати під час кризової події; 5) розробка заздалегідь ключових повідомлень (перші заяви від керівництва компанії в разі настання кризи). Безпосередньо антикризове реагування включає: розпізнання кризи, адаптації ключових повідомлень та їх поширення, моніторинг реакції стейкхолдерів. Пост-кризовий аналіз включає інвентаризацію зробленого підчас кризи й аналіз з позиції правильності / помилковості та наступне покращення готовності до кризи.

Біографія автора

Olena V. Teterntieva, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

кандидат економічних наук, старший викладач кафедри економіки підприємств

Посилання

Zaman, Arif. Reputational Risk: How to Manage for Value Creation. London: FT Prentice Hall, 2004.

Bonini, Sheila, David Court, and Alberto Marchi. «Rebuilding Corporate Reputations.» McKinsey & Company. Accessed May 6, 2018. https://www.mckinsey.com/featuredinsights/leadership/rebuilding-corporate-reputations.

Haggerty, James F. Chief Crisis Officer: Structure and Leadership for Effective Communications Response. Chicago, IL: ABA, 2017.

Sitrick, Michael S. The Fixer: Secrets for Saving Your Reputation in the Age of Viral Media. Washington, DC: Regnery Publishing, a Division of Salem Media Group, 2018.

Fearn-Banks, Kathleen. Crisis Communications: A Casebook Approach. London: Routledge, 2016.

Zaremba, Alan Jay. Crisis Communication: Theory and Practice. New York, NY: Routledge, an Imprint of the Taylor, 2015.

Fink, Steven. Crisis Communications: The Definitive Guide to Managing the Message. New York: McGraw-Hill Education, 2013.

Стратегія економічного розвитку України. № 42 (2018) 56

Aula, Pekka. The Reputable Firm: How Digitalization of Communication Is Revolutionizing Reputation Management. Cham: Springer, 2016.

Derevianko, O.H. «System of enterprise reputation management.» Business Inform, no. 3 (2014): 381–386

Derevianko, O.H. «The logic of formation of the company’s reputation management system.» Strategy of Economic Development of Ukraine, no. 41 (2017): 5–14.

Опубліковано

2018-06-07

Як цитувати

Teterntieva, O. V. (2018). ОРГАНІЗАЦІЯ КРИЗОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В РЕПУТАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ. Стратегія економічного розвитку України, 42, 48–57. вилучено із http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/194717

Номер

Розділ

Соціально-економічні процеси в трансформаційній економіці