МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ ЛОГІСТИЧНИМИ СИСТЕМАМИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ключові слова:
маркетинг, логістика, стратегія, система, бізнес мережа, підприємство, ефективністьАнотація
У статті описано основні наукові і практичні проблеми маркетингової оптимізації логістичних систем. Показано особливості і складності розвитку логістичного менеджменту бізнес-мереж українських підприємств. Акцентовано увагу на перспективних напрямках підвищення ефективності логістичної і мережево-кластерної оптимізації взаємодії підприємств. Доводиться результативність маркетингових концепцій і стратегій в якості базису гармонізації логістичної взаємодії учасників соціальноекономічних систем.
Посилання
Kristofer M., Pek H. Marketingovaya logIstika. M.: Izdatelskiy Dom «Tehnologiya», 2005.
Shtern L, El-Ansari I. Koflan T. Marketingovyie kanalyi. M.: Izdatelskiy dom «Vilyams», 2002.
Doyl P. Marketing orientirovannyiy na stoimost. SPb.: Piter, 2002.
Rigby D., Bilodeau B. «Management Tools & Trends 2015. Bain & Company, Inc.» 2016. http://www.bain.com/publications/articles/management-tools-and-trends-2015.aspx
Karpova N., Kostenko P., Minenkova Yu. “Logisticheskie strategii, orientirovannyie na effektivnost”. Kontsept 3 (2015): 16–20.
Stok Dzh., Lambert D. Strategicheskoe upravlenie logistikoy. M.: INFRA-M, 2005.
Kotler F. Marketing v tret'em tysjacheletii. M.: AST, 2001.
Building a demand-driven logistics operation in Ukraine. http://www.globalpraxis.com/cases
Fіlonov V.І. Marketing ta efektivnіst’ pіdpriyemstva: dis. kand. ekon. nauk: 08.00.04. K.: KNEU, 2013.
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають збірнику право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому збірнику.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим збірником (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому збірнику.
- Політика цього видання дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).