МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ ЛОГІСТИЧНИМИ СИСТЕМАМИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Oleksandr K. Shafalyuk ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Ключові слова:

маркетинг, логістика, стратегія, система, бізнес мережа, підприємство, ефективність

Анотація

У статті описано основні наукові і практичні проблеми маркетингової оптимізації логістичних систем. Показано особливості і складності розвитку логістичного менеджменту бізнес-мереж українських підприємств. Акцентовано увагу на перспективних напрямках підвищення ефективності логістичної і мережево-кластерної оптимізації взаємодії підприємств. Доводиться результативність маркетингових концепцій і стратегій в якості базису гармонізації логістичної взаємодії учасників соціальноекономічних систем.

Біографія автора

Oleksandr K. Shafalyuk, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу

Посилання

Kristofer M., Pek H. Marketingovaya logIstika. M.: Izdatelskiy Dom «Tehnologiya», 2005.

Shtern L, El-Ansari I. Koflan T. Marketingovyie kanalyi. M.: Izdatelskiy dom «Vilyams», 2002.

Doyl P. Marketing orientirovannyiy na stoimost. SPb.: Piter, 2002.

Rigby D., Bilodeau B. «Management Tools & Trends 2015. Bain & Company, Inc.» 2016. http://www.bain.com/publications/articles/management-tools-and-trends-2015.aspx

Karpova N., Kostenko P., Minenkova Yu. “Logisticheskie strategii, orientirovannyie na effektivnost”. Kontsept 3 (2015): 16–20.

Stok Dzh., Lambert D. Strategicheskoe upravlenie logistikoy. M.: INFRA-M, 2005.

Kotler F. Marketing v tret'em tysjacheletii. M.: AST, 2001.

Building a demand-driven logistics operation in Ukraine. http://www.globalpraxis.com/cases

Fіlonov V.І. Marketing ta efektivnіst’ pіdpriyemstva: dis. kand. ekon. nauk: 08.00.04. K.: KNEU, 2013.

Опубліковано

2018-06-07

Номер

Розділ

Теорія і практика стратегічного управління