МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ ЛОГІСТИЧНИМИ СИСТЕМАМИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ключові слова:
маркетинг, логістика, стратегія, система, бізнес мережа, підприємство, ефективністьАнотація
У статті описано основні наукові і практичні проблеми маркетингової оптимізації логістичних систем. Показано особливості і складності розвитку логістичного менеджменту бізнес-мереж українських підприємств. Акцентовано увагу на перспективних напрямках підвищення ефективності логістичної і мережево-кластерної оптимізації взаємодії підприємств. Доводиться результативність маркетингових концепцій і стратегій в якості базису гармонізації логістичної взаємодії учасників соціальноекономічних систем.
Посилання
Kristofer M., Pek H. Marketingovaya logIstika. M.: Izdatelskiy Dom «Tehnologiya», 2005.
Shtern L, El-Ansari I. Koflan T. Marketingovyie kanalyi. M.: Izdatelskiy dom «Vilyams», 2002.
Doyl P. Marketing orientirovannyiy na stoimost. SPb.: Piter, 2002.
Rigby D., Bilodeau B. «Management Tools & Trends 2015. Bain & Company, Inc.» 2016. http://www.bain.com/publications/articles/management-tools-and-trends-2015.aspx
Karpova N., Kostenko P., Minenkova Yu. “Logisticheskie strategii, orientirovannyie na effektivnost”. Kontsept 3 (2015): 16–20.
Stok Dzh., Lambert D. Strategicheskoe upravlenie logistikoy. M.: INFRA-M, 2005.
Kotler F. Marketing v tret'em tysjacheletii. M.: AST, 2001.
Building a demand-driven logistics operation in Ukraine. http://www.globalpraxis.com/cases
Fіlonov V.І. Marketing ta efektivnіst’ pіdpriyemstva: dis. kand. ekon. nauk: 08.00.04. K.: KNEU, 2013.