ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙ В СФЕРІ РІТЕЙЛУ

Автор(и)

  • Ann Proskokova ДВНЗ «Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана», Україна

Ключові слова:

інновації, рітейл, класифікація інновацій, ланцюг створення цінності

Анотація

Стаття присвячена визначенню сутності та видів інновацій у сфері рітейлу на основі існуючих наробок та досліджень щодо інновацій та інноваційної діяльності, а також, адаптації результатів цих досліджень задля класифікації інновацій у сфері рітейлу. Важливим є розуміння класифікації та окремих видів інновацій, особливо тих, які стосуються клієнтського досвіду, адже саме клієнтський досвід наразі є одним з найважливіших напрямів активізації інноваційної діяльності рітейлерів. Співвіднесено класифікацію інновацій з рівнями управління інноваціями на кожному етапі ланцюга створення цінності в рітейлі. Результати дослідження можуть стати основою для стратегічних та операційних рішень щодо впровадження інновацій на кожній ланці зазначеного ланцюга.

Біографія автора

Ann Proskokova, ДВНЗ «Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана»

аспірант кафедри бізнес-економіки та підприємництва

Посилання

Derzhavna sluzhba statystyky Ukrayiny. [State Statistics Service of Ukraine]. http://www.ukrstat.gov.ua/. (accessed October 18, 2019). [in Ukrainian]

Rodriguez, M., F. Paredes, & G. Yi. “Towards Future Customer Experience: Trends and Innovation in Retail.” Foresight and STI governance 10, no. 3 (2016): 18–28.

Vaschenko, N. “Sutnist innovatsiy torgovelnogo pidpriemstva.” [“The essence of trading enterprise innovation”]. Teoretychni ta prikladni pitannya ekonomiki, 1(28) (2014): 369–381. [in Ukrainian]

Śmigielska, Grażyna, & Orzeł, Karolina. “Innovations in the Retail Sector and Their Influence on the Market.” Handel Wewnętrzny, no. 5 (2015): 338-346.

Lvova, T. N., & Semenova, I. A. “Innovatsiyi v torgovomu protsesi riteylu.” [Retail Trading Innovation]. Vysnik udmurtskogo universitetu. Ekonomika ta pravo, 25 (2015): 27–32. [in Ukrainian]

Kavtaradze, L. “Innovatsii v sovremennoy roznichnoy torgovle.” [“Innovation in modern retail”]. Resursyi, Informatsiya, Snabzhenie, Konkurentsiya, no. 3 (2014): 170. [in Russian]

Chernyavska, M. Z. “Sutnist Innovatsiy torgovelnogo pidpriemstva.” [“The essence of trading enterprise innovation”]. Naukoviy visnik Mukachivskogo derzhavnogo universitetu, no. 1(7), (2017): 102–107. [in Ukrainian]

Blondo, E. “Innovatsii v roznichnoy torgovle.” [“Retail Innovation”]. Bysnes-journal, no. 5 (2005): 48–51. [in Russian]

Semyonova, T. “Prodaet frukty i ovoschi po vsemu miru, no v Ukraine ne rabotaet printsipialno: istoriya Maksima Kulika.” [“Sells fruits and vegetables around the world, but in Ukraine does not work fundamentally: the story of Maxim Kulik.”]. MC Today: onlayn-zhurnal o biznese, (2019): URL: https://mc.today/prodaet-frukty-i-ovoshhi-po-vsemu-miru-no-vukraine-ne-rabotaet-printsipialno-istoriya-maksima-kulika/ [in Russian]

Kotler, Philip, & Keller, Kevin Lane. Marketing Management. Boston: Pearson, 2019.

Dabija, Dan-Cristian, Nicolae Al. Pop, & Adina Săniuță. “Innovation in Do-It-Yourself Retail: an Empirical Study on Generation X among Professional Craftsmen and Consumers.” Economics & Sociology 10, no. 2 (2017): 296–311. https://doi.org/10.14254/2071789x.2017/10-2/22

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Proskokova, A. (2019). ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙ В СФЕРІ РІТЕЙЛУ. Стратегія економічного розвитку України, 45, 77–92. вилучено із http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/194789

Номер

Розділ

Інноваційні імперативи та інвестиційна діяльність