РОЗРОБКА МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Oleksandr V. Pavlenko ЗВО «Київський Національний Університет Технологій та Дизайну, Ukraine

Ключові слова:

вища освіта, освітній маркетинг, маркетингова модель, Україна

Анотація

Дослідження присвячене розробці моделі маркетингових комунікацій для закладів вищої освіти України. Імплементація пропонованої моделі покликана підвищити ціннісну пропозиції послуг вітчизняної вищої освіти в умовах масового відтоку абітурієнтів на навчання за кордон, зокрема до сусідньої Польщі. Авторська методологія полягала в аналізі світового досвіду маркетингових комунікацій та дослідженні позиціонування українських державних закладів вищої освіти (ЗВО) й їх ринкової освітньої пропозиції, на основі чого було згенеровано нову багатовимірну модель маркетингових комунікацій. 

Біографія автора

Oleksandr V. Pavlenko, ЗВО «Київський Національний Університет Технологій та Дизайну

асистент кафедри економічної кібернетики та маркетингу

Посилання

Vasyltsiv, Taras, and Ruslan Lupak. “Social Security Of Ukraine And The Eu: Aspects Of Convergence And Improvement Of Migration Policy.” Baltic Journal of Economic Studies 5, no. 4 (2019): 50. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2019-5-4-50-58.

Yurchenko, A.o., O.m. Udovychenko, A.m. Rozumenko, Ya.o. Chkana, and M.m. Ostroha. “Regional Computer Graphics Competition As A Tool Of Influence On The Profession Choice: Experience Of Sumy Region Of Ukraine.” 2019 42nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO), 2019. https://doi.org/10.23919/mipro.2019.8756786.

“People Power.” People Power State of European Tech 2018. Accessed October4, 2019. https://2018.stateofeuropeantech.com/chapter/europes-got-talent/article/people-power/.

“Vyshcha osvita v Ukraini u 2018 rotsi.” Ukrstat. Accessed October 4, 2019. http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2005/osv_rik/osv_u/vysh_osvita/arch_vysh_osvit a.htm.

“Osvita.” Ukrstat. Accessed October 4, 2019. http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/ kat_u/publosvita_u.htm

Ghobehei, Mohsen, Faraz Sadeghvaziri, Elham Ebrahimi, and Khashayar Afshar Bakeshloo. “The Effects of Perceived Brand Orientation and Perceived Service Quality in the

Стратегія економічного розвитку України. № 45 (2019)

Higher Education Sector.” Eurasian Business Review 9, no. 3 (January 2019): 347–65. https://doi.org/10.1007/s40821-018-00115-4.

“Management of Educational Services Promotion in the Field of Higher Education (the Example of ‘Russian State Social University’).” European Journal of Contemporary Education 8, no. 2 (October2019). https://doi.org/10.13187/ejced.2019.2.370.

Saryono, Oyon, Nana Darna, and Mujaddid Faruk. “The Effects of Marketing Mix to Buying Interest and Their Implication toward the Decision of Choosing Private Higher Education.” Proceedings of the 6th International Conference on Educational, Management, Administration and Leadership, 2016. https://doi.org/10.2991/icemal-16.2016.9.

Sajeesh, S. “Influence of Market-Level and Inter-Firm Differences in Costs on Product Positioning and Pricing.” Applied Economics Letters 23, no. 12 (March 2015): 888–96. https://doi.org/10.1080/13504851.2015.1117041.

Lomonosov, Anatolii, Oksana Lomonosova, and Iryna Nadtochii. “Socio-Economic And Institutional Preconditions For The Formation Of The Educational Services Market In Higher Education Of Ukraine.” Baltic Journal of Economic Studies 5, no. 2 (2019): 104. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2019-5-2-104-116.

García, Manuel Martín, Guillermo Bermúdez González, Zhenxing Li, and Francisca Parra Guerrero. “Model for the Management of Trade Brands: a Theoretical Approach Based on the General System?s Theory.” ESIC Market Economics and Business Journal 49, no. 1 (January 2018): 67–92. https://doi.org/10.7200/esicm.159.0491.1.

Tosini, Domenico. “Why communication? On the theoretical principles and consequences of Luhmann’s systems theory.” Revue Européenne Des Sciences Sociales, no. 55-1 (2017): 191–211. https://doi.org/10.4000/ress.381

Kobylko, Alexander A. “Analysis of relationships between the elements of the macroeconomic system for telecommunication service market.” Terra Economicus 15, no. 4 (2017): 22–32. https://doi.org/10.23683/2073-6606-2017-15-4-22-32.

Aguirre, Iván Patricio Vaca. “Origen De Los Problemas Administrativos Estructurales Empresariales, Con Enfoque Sistémico.” Retos 5, no. 10 (2016): 193–204. https://doi.org/ 10.17163/ret.n10.2015.06.

Oba, Takeru, Aro Toyama, Takuma Hori, and Ichiro Ueno. “Experimental Study on Behaviors of Low-Stokes Number Particles in Weakly Chaotic Structures Induced by Thermocapillary Effect within a Closed System with a Free Surface.” Physical Review Fluids 4, no. 10 (2019). https://doi.org/10.1103/physrevfluids.4.104002.

Kalnitskaya, I. V., I. A. Baygusheva, , A. N. Danilov, G. G. Zabudsky, and A. P. Shmakov. “Smart-technologies in creation of open system of professional education in Russia.” European Proceedings of Social and Behavioural Sciences. RPTSS 2018 — International conference on research paradigms transformation in Social Sciences 50 (2018): 516–24. https://doi.org/10.15405/epsbs.2018.12.61.

Bakic-Miric, Natasha. “Critical Theory of Communication, New Readings of Lukács, Adorno, Marcuse, Honneth and Habermas in the Age of Internet.” European Journal of Communication 34, no. 3 (2019): 329–31. https://doi.org/10.1177/0267323119848543.

Lasswell, Harold Dwight. Propaganda Technique in the World War. Greenville: Coachwhip Publications, 2015.

Smith, Bruce L., and Harold D. Lasswell. Propaganda, Communication and Public Opinion. Place of publication not identified: Princeton University Pres, 2016.

Maduro, Soraia, Paula O. Fernandes, and Albano Alves. “Management Design as a Strategic Lever to Add Value to Corporate Reputation Competitiveness in Higher Education Institutions.” Competitiveness Review 28, no. 1 (2018): 75–97. https://doi.org/10.1108/cr-042017-0029.

Revere, Debra, Rebecca Calhoun, Janet Baseman, and Mark Oberle. “Exploring BiDirectional and SMS Messaging for Communications between Public Health Agencies and Their Stakeholders: a Qualitative Study.” BMC Public Health 15, no. 1 (August 2015). https://doi.org/10.1186/s12889-015-1980-2.

Kocourek, Josef, Olga Juraskova, and Martina Jurikova. “Image Analysis As A Tool For Competitiveness Of Universities.” INTED 2016 Proceedings, 2016. https://doi.org/ 10.21125/inted.2016.1186.

Skyllstad, Kjell. “The University as Urban Cultural and Social Engine.” Journal Of Urban Culture Research 15 (2017): 98–101. http://www.cujucr.com/downloads/Individual Articles/15/vol15 Conference Social Engine Kjell Skyllstad.pdf.

Andreasen, Alan R. “Rethinking the Relationship between Social/Nonprofit Marketing and Commercial Marketing.” Journal of Public Policy & Marketing 31, no. 1 (2012): 36–41. https://doi.org/10.1509/jppm.09.035.

Berry, Leonard L. “Relationship Marketing of Services: Growing Interest, Emerging Perspectives.” Handbook of Relationship Marketing, n.d., 149–70. https://doi.org/ 10.4135/9781452231310.n6.

Levchuk, N. “Nerivnist` dostupu do osvity` v Ukrayini: social`ni determinanty` ta naslidky`” Demography and Social Economy. no. 2 (2005): 148–158.

Awad, Tamer Abbas, and Shereen Mohamed Abdel Fatah. “The Impact of Social Media Branding on Developing Brand Advocates for Start-Ups.” International Journal of Online Marketing 5, no. 4 (2015): 37–59. https://doi.org/10.4018/ijom.2015100103.

Rodic-Lukic, Vesna, and Nemanja Lukic. “Application of Marketing Mix Concept in Student Recruitment Strategies: Evidence from University of Novi Sad, Serbia.” Megatrend Revija 13, no. 3 (2016): 183–202. https://doi.org/10.5937/megrev1603183r.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Pavlenko, O. V. (2019). РОЗРОБКА МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Стратегія економічного розвитку України, 45, 150–164. вилучено із http://sedu.kneu.edu.ua/article/view/194797

Номер

Розділ

Освіта