DOI: https://doi.org/10.33111/sedu.2020.46.181.188
ТУРИСТИЧНИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Miroshnyk, R. O., and I.V. Shchyr «Rozvytok turystychnoi haluzi Ukrainy: osoblyvosti ta problem» [«Development of the tourism industry in Ukraine: peculiarities and problems»]. Visnyk natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika»754 (2013): 41–46.
The official site of State Statistics Service of Ukraine.http://www.ukrstat.gov.ua/
Orlova, V. V. «Osoblyvosti rozrobky prohnoziv rozvytku turystychnoi haluzi» [«Features of development of forecasts of tourism industry development»] Aktualni problemy rozvytku ekonomiky rehionuno. 8 tom 1 (2012): 123–145.
Faryniuk, N. V., andM. A. Naumova «Statystychnyi analiz rynku turystychnykh posluh Ukrainy» [«Statistical analysis of the tourist services market in Ukraine»]Visnyk student- skoho naukovoho tovarystva DonNU imeni Vasylia Stusa vol. 1, no. 9 (2017): 127–131.
Sushchenko, O., and K. Kasenkova "Territory branding as a tool of a touristrecreational complex development" Economic innovationsVol. 21. No 2(71) (2019): 139-149.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
e-mail: sedu@kneu.ua